Auteur Topic: Probleem opstarten word 2007  (gelezen 1046 keer)

admin

• Administrator
  • Newbie
Re: Probleem opstarten word 2007
« #2 Gepost op: juli 03, 2009, 19:05:34 »
Eerste wat je altijd moet doen bij Office applicaties die direct bij opstarten crashen is het gebruik van de zgn. Veilige modus.
Betekent dat je even een snelkoppeling op je bureaublad moet maken naar Word2007, en die dan dubbelklikken met de CTRL-toets erbij vastgehouden
Er wordt dan gevraagd of je in Veilige modus Word wilt opstarten, wat je natuurlijk moet bevestigen.

Werk Word dan wél, dan zal een invoegtoepassing (anti-virus, PDF-schrijver etc.) wellicht de oorzaak zijn van je probleem.

We horen het wel.

Fred

admin

• Administrator
  • Newbie
Probleem opstarten word 2007
« #1 Gepost op: juli 03, 2009, 19:05:09 »
Hallo allemaal,

Ik krijg steeds bij het opstarten van Word 2007 :Er is een fout opgetreden in Microsoft Office Word en het programma moet worden afgesloten. Onze excuses voor het ongemak.
Ik heb het al laten herstellen en zelf helemaal verwijderd en weer opnieuw geinstalleerd, echter zonder resultaat .Ik draai met Windows XP.Als ik dan Microsoft Office Diagnostische gegevens laat draaien, komt die wel met een foutmelding aan :

Exception Processing Message C00000a3 Parameters 75bobf7c 4 75bobf7c 75bobf7c

Ik snap er zelf niks meer van.

Wie o wie heeft hier verstand van.

Vr,groet Jan 

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.